Ahad, 25 Mac 2007

13 tahun yg lalu!

Salaam..
Hari lahir org tua nih yg ke-35 dipenuhi dgn bercengkerama dgn ratu hati & putera2 yg comel.. paginya?.. errr, bangun kul 2pm! so kira paginya tak wujud!.. huhu!.. petangnya di midvalley.. mlmnya di dpn tv menonton konsert af5 [yg kembali ceria!].. dan tgh mlmnya tadi saya abiskan merayau blog-hopping sana-sini.. tadi sempat saya belek2 album gambar lama psl birthday yg lepas2 coz saya nih setiap kali akan belah2 kek & snap2 gambar.. dlm byk2 tuh saya terjumpa yg di atas tuh.. 1994 ~ kolej pendita za'ba, upm!.. yaa ampun! tuh semua floor-mates yg duk satu tingkat dgn saya!.. hahaha!.. kalau ada yg tengok saya hari ini, sure pelik coz i am still kurus mcm tuh jugak!.. but lelain budak keliling tuh kebykannya dah boroi2 selepas kawin!.. hahaha! matilah stetmen tak sedar diri nih!.. utk kwn2 saya itu, semoga mereka bahagia dgn kehidupan masing2.. amin.

Tiada ulasan: