Ahad, 17 Jun 2007

gang starz - mari meneka!


Salaam..
19 Mac '07 yg lalu saya ada meneka siapa 5 kumpulan yg akan ke final.. dan mlm nnti 3 dpd 5 yg saya teka akan beraksi.. oklah! tekaan pemenang pilihan saya ialah The Lima.. kamu teka siapa?
POST-MORTEM [sama gak mcm my previous review]
Ia satu rancangan yg live & alive! Saya suka rasa & ritma yg dipersembahkan selama 3 jam itu. Satu perihal yg benar2 saya sukai ialah execution program ini yg sgt kemas & padat! Boom! Boom! Boom!.. Setiap segmennya dr host >> guest critics >> judges [arab, maple, vern].. ia berantaian tanpa sebarang cacat-cela produksi! No glitch! No surprise! No airmata! Semuanya persembahan2 yg majoritinya mantap! It's near perfect! Sikit jer spoiler: persembahan Agnes Monica yg agak meleret-leret!.. saya jerit! next! next! next!..
rujukan lengkap >> cerita hakim yg berbaju dgn tangan liplap! btw TQ 4 the passes dear :-)

1 ulasan:

ajami berkata...

baju hakim overrr!