Rabu, 17 Oktober 2007

warnaraya & afc

Salaam..

Semlm aku sudah sambung kerja.. ya! aku cuti 1 hari ajer iaitu Isnin 15/10.. kat atas tuh pics yg sempat aku snap kat keliling rumah kg di Tk.Intan.. so the very tahun melawat flora kan?.. cerita raya?.. not much.. cuma aku bersyukur kpd Tuhan coz mak&abah masih sihat wal'afiat dan dpt beraya dgn kami semua anak+beranak, adik+beradik & cucu+cicit.. Al-hamdulillah.

back to kerja.. apaaa?.. kerja?.. seblm ni aku tak pernah cerita apa2 pasal kerja makan gaji aku kan?.. huhu!.. mungkin aku boleh menyelit-nyelitkan program tv yg menarik di astro kalau aku ter-preview semasa kerja.. boleh? [kalau HR baca, boleh dpt Xtra bonus tak?.. ;P ;P ;P]

Channel 703

program2 yg aku cadangkan:

chef wan
- Selera Asean

chef gordon ramsay
- Ramsay's Kitchen Nightmares
- Hell’s Kitchen

chef michael smith

- Chef at Home

Tiada ulasan: