Rabu, 14 Januari 2009

GENG ~ testimoni Ajami Hashim!

sila klik!
Aku baru balik dari tayangan perdana filem GENG: Pengembaraan Bermula.. terimakasih kepada Nurul (Les' Copaque Production Sdn Bhd) kerana sudi menjemput blogger yang tak semenggah diriku ini! hahaha.. seingat aku, inilah tayangan perdana filem buat kali pertamanya dimana ada survey bertulis dilakukan sejurus tayangan tamat! sepatutnya aku kena bagi catatan survey ini kembali kepada Nurul tapi aku 'curi' bawa balik rumah! kerana aku nak kongsikan terus dengan korang berapa 'bintang' yang aku nak bagi untuk filem ini? [sila klik gambar di atas ya!] sejujurnya itulah yang aku rasakan layak diberikan.. kalau tujuan posting aku ni korang rasa saja nak 'hype' kan filem ini? memang pun! sebab aku rasa ia sewajarnya di-hype-kan se-hype-hype yang boleh kerana aku sangat suka ya-amat dengan karya filem ini!.. dan aku sangat respek giler dengan produksi Les' Copaque Production Sdn Bhd yang bertungkus-lumus menjayakan acara ini tadi.. tahniah! dan semoga filem ini akan meletup kebaboom di pawagam mulai 12 Feb 2009 nanti!

website: www.gengthemovie.com

blog: gengmovie.blogspot.com

*ulasan penuh filem ini AKAN DATANG! lalala..


kamu suka blog ini? so klik ikon di bwh & afundi ajami! hahaha!
blog awards

25 ulasan:

nurul berkata...

ajami..haha..laju giler u buat posting!hehe..caya lah!!thanx a lot!=)

Ajami Hashim berkata...

posting 'hype' katanyaa nurul ;-)

*rebiu penuh later2 k..

Nam Ron berkata...

aku nak pi... aku nak pi. Dulu masa siri pendek kat tv masa bulan posa aku dan keluarga tak pernah lupa nak mengadap tv. Sukanya aku bila diwayangkan.

Nizam berkata...

terima kasih kerana sudi hadir dan memberikan sokongan terhadap GENG! Nanti bawa satu keluarga besar pi tengok. hehe

miezi berkata...

bawak budak kecik kompem depa suka.

ohh..dah 36 tahun rupanya..lalala

one love berkata...

semoga best :)

razor berkata...

muaha....



kene bwk ank buah ni

Azer Mantessa berkata...

wah

saya tgk preview kat youtube tu

mang hebat

*tepok2 tangan*

Joey Mie berkata...

first memang gempak jugak tengok trailer pun dah tahu animasi die gempak...

second....kantoi umur dah 36 tahun....

tipahvogue berkata...

tak sabo lak rasanya nak tunggu filem nih kuar!!! tq for d info ya!!!

neway, mlm nih bro join tak prebiu Sifu & Tongga ek?

mediahorizon berkata...

Thanks for coming to GENG Press Screening

Adi Luqman berkata...

tgk trailer gempaknye..!!!!

sgt intriguing..
memnag akan pergi tgk kat cinema!!!! cayalah!!

Yaniez berkata...

wah.. tak sabarnya sy nak tgk cite geng tu.. huhu

@t00neY r00neY® berkata...

cute!!
kene bawak satu kampung la...

pe barang bawak anak buah..hihi

Ajami Hashim berkata...

Nam Ron ~ pi bwk anak2 hang! mmg berbaloi wa cakap lu!

Nizam ~ congrats bro! dan terimakasih coz memberikan hasil kerja & harapan kpd industri filem animasi tempatan utk masakini & akn dtg.. i'll intebiu u utk youtube later k ;-)

miezi ~ hoish! sah2 selama ni aku buh age 36thn kat profile blog nih! manader nak berahsiyer2 ker haper? hahaha

one love ~ mmg best yaa amats!

razor ~ angkut bukan setakat anak buah bro.. bwk sekali 1 taman perumahan!

Azer ~ yezza! tepok2 & standing ovation ok! serius berbaloi!

Joey ~ rujuk jwpn kpd Miezi ahaks!

tipah ~ nice meeting u..chantek tudung kau dik!

mediahorizon ~ thx 2 u all dear ;-)

Adi ~ gempak segempak-gempaknya wooo!

Yaniez ~ 12.02.09 @ pawagam dik!

@t00neY ~ jgn lupa ajak ketua kg k! hahaha

Umi Mia berkata...

suka upin ngan ipin nih....confirm nak tengok nanti........

Invader Voobee berkata...

Kami dah update blog Geng tentang Press Preview. Part2 akan diupdate kemudian.

http://gengmovie.blogspot.com/2009/01/geng-press-preview-part1.html

fuad mddin berkata...

Hello, I'm Fuad from Les'Copaque :D

kat sini ada some widget geng :D khas for bloggers :D

http://www.lescopaque.com/onlinekits/

zafi berkata...

WAHHHH
BRO MAKIN RANCAK!
SUKELAH CITE NIH!
NAK TENGOK... IM GOING TO BE HERE TIL MARCH JEK!!!!

syd berkata...

tak sabarnya nak tengok...rindu kat upin&ipin..:-)

Jaja Kadir / Coffeeholic berkata...

jemput datang ke malam tayang short film sinkronis dan rumah kecilku ada kelambu di uitm puncak perdana, pancha delima 21 hb jan 2009, 8.30 malam. masuk adalah percuma.

Reez berkata...

dah brapa taun tgk trailer,baru nk kuar...wehaaaa..nk tgk nk tgk

Nawri Fila berkata...

ajami...kalau tgk pada promo filler kt tv tu...ditambah lagi dgn ulasan u..i yakin memang x rugi tgk cite GENG ni..syabas..new follower..

Adie Waridi berkata...

tgk jgn tak tgk..best giler

mampuihpdekatmereka berkata...

yea!!!
best2.
haha.
view my blog bang!
haha.
abang ajami rock!
x sabaq nak tgk estet