Khamis, 26 Februari 2009

Rasukan Ablasa ~ sebuah ulasan yang pendek

*filem GENG perlukan sokongan anda! sila baca >> BLOG GENG

ermmm!..

sekian, terimakasih.

*ulasan panjang: ikhares romibaidurizahar thewanonly amyikram singgahsanasini

26 ulasan:

Blog Anuar Kamaruddin™ berkata...

hakhakhak...jahat :p

Nazim Masnawi berkata...

Gambit, I know that is your real name, but you really should change it for the screen. It's so damn hilarious!

Ikhares berkata...

uih...gitu pulok...

p/s: mesti best sampai tak dapat digambarkan dengan kata-kata...kan??kan???

hehe....

miezi berkata...

ermmm..
tak sabar nih!!

maPieCeoFarT berkata...

sama² bro... adehhh...! haha...

yatie chomeyl berkata...

ekekek..ulasan gapow nih?

my name is KARL berkata...

CITE NI PASAL

ermm & terima kasih je???

mst beshh

zanetti_be berkata...

wah..pendek.padat dan tepat serta jitu gitu ulasan anda.bgs2..mmg leh agak pun cite nie mcm mane kan..

Tanpa Nama berkata...

best apa cite ni, seram sejuk gitu u....

The Wan And Only berkata...

Eh, eh, malu la plak tiba2 kata2 saya dilink-kan... tp mmg movie ni gagal sbg movie horror...

fariziskan berkata...

melihat filem ini hanya mengundang tidur pada sejam yang pertama...

gagal. . .

Miss Brat berkata...

Ajami,

Kalau you tulis pendek macam tu, I dah sedia maklum maksud you ehehehe..

Maya berkata...

veri loud..hehehheh

Jelir berkata...

Tuan,

Sanggup kau buang masa tengok filem ni? :p Poster itu saja dah macam tahi!


Hehe.

.:haFidZ gaFa:. berkata...

rasukan ablasa?? no positive feed back i heard so far...cuma sorang kawan kata "pegi la tgk kalo ko teringin nak tgk cleavage waktu babak awal" hahaha (is it consider as positive feed back or what?)

tapi ekceli, saya agak suka dengan poster filem tu...cuma tulisan tu la yg saya x berapa berkenan...(but I like SUSUK poster more laa)

mahhass berkata...

Woit, ini bukan ulasan, ini malasan namanya haha!

Joey Mie berkata...

agak bosan tgk filem kurang umphh..perluke tgk filem pengarah kejar 40 filem tahun ni oops
terkejut dgn feedback kawan suruh jgn tgk filem nie...jeritan palsu dan over

Mensh berkata...

Baru jer tergerak nak tengok... Erkk.. fikir balik lah

saat omar berkata...

oh Ajami....at least cerita ah sikit Ablasa* tu ape bendanya...lol...

* ke abelasah?...

Aidi Rahimi Ibrahim berkata...

Professor punya filem.

Tanpa Nama berkata...

KAU BIAS DAN DENGKI????

teknologi kreatif dan artistik berkata...

anda dijemput ke,

"SEMAN"
screening / Q & A with MANSOR PUTEH

www.skrinfilem.blogspot.com

Muhammad berkata...

Me nak tonton
but bila tgk poster macam cover buku seram Tamar Jalis nieh...terus turn Off !!!

:-i

nak tunggu jerk filem nie keluar kat kirana
:P

~sy@hIrI aL @zmI~ berkata...

hakhak!!!..macam saya tahu je apa yang bermain di minda kamu!!!..hakhak!!!.

saat omar berkata...

aku baru tahu ni filem arahan Razak...:(

Ajami Hashim berkata...

tq ALL!

ahahaha! igtkn korang akn komen psl poster tu jer!