Salaam..

youtube ini versi RE-EDIT >> 'moving slide'.. yg asal agak 'kaku'..

semlm 'rumah terbuka raya' saya tapi TIADA gambar utk dikongsi kerana ianya eksklusif & peribadi utk yg sudi datang beraya dgn kami sekeluarga.. kerana kadangkala yg seronok itu lebih baik hanya disimpan sbg kenangan bukan di dlm kamera digital atau internet!.. terima kasih kpd kamu yg ada dan semoga berjumpa di raya tahun depan kpd kamu yg tiada..

dlm ramai2 tetamu yg dtg, seorg kawan yg sudah lama tak berjumpa, bertanya:

kawan: aku baca blog kau!

saya: ???

kawan: apa yg seronoknya?

saya: kawan2 baru di alam maya!

kawan: yg tak seronok?

saya: jumpa diaorang di alam nyata!

kawan: ???

saya: tak sama!.. macam kita.. dah bertahun tak jumpa, aku masih kenal kau!

kawan: ???

saya: diaorang pulak, kadang2 sebaliknya!

kawan: ???

saya: tapi aku tetap suka tulis blog..

kawan: ???

saya: sebab itulah yg seronok dan tak seronok..

kawan: ???

saya: oii! nak tambah nasi impit?